Hoe valt u op met gevelreclame?

Mensen krijgen dagelijks zoveel informatie te verwerken, dat het moeilijk is voor een bedrijf om onderscheidend te zijn. Gevelreclame is een effectieve manier om uw bedrijf een positieve uitstraling te geven en te onderscheiden van omliggende bedrijven. Twee vormen van gevelreclame zijn gevelletters en lichtbakken. Maar hoe valt u dan op met gevelreclame? In dit … Lees verder Hoe valt u op met gevelreclame?

Is bewegwijzering binnen ook nodig bij kleine bedrijven?

De bewegwijzering in kantoorpanden is bij iedereen wel bekend. Een bordje dat aangeeft waar de toiletten te vinden zijn, een aanduiding voor de receptie en een pijl naar de garderobe: het zijn allemaal voorbeelden van bewegwijzering binnen gebouwen. Deze vorm van navigatie ziet u eigenlijk altijd wel bij grote bedrijfspanden, maar heeft u als klein … Lees verder Is bewegwijzering binnen ook nodig bij kleine bedrijven?

Welk type buitenreclame past bij uw bedrijf?

In ons straatbeeld is buitenreclame niet meer weg te denken. Vlaggen, spandoeken, uithang- en sandwichborden, machineplaten en gevelreclame. Alles wordt gedaan om de aandacht van de voorbijganger te vangen. Maar welke vorm van buitenreclame past het best bij uw bedrijf? Dat bepaalt u aan de hand van de volgende drie factoren.   De huisstijl Bij het ontwerpen … Lees verder Welk type buitenreclame past bij uw bedrijf?

Do’s en don’ts bij autobelettering

Wilt u de naamsbekendheid van uw merk of bedrijf vergroten? Met behulp van autobelettering geeft u een zeer mobiele wending aan uw reclame-uitingen. Met deze rijdende vorm van reclame is opvallen gegarandeerd. Maar waar moet u op letten bij het gebruik van autobelettering als u maximaal succes wilt bereiken met deze reclamevorm? In dit artikel zetten … Lees verder Do’s en don’ts bij autobelettering

De do’s en don’ts van reclame via een sandwichbord

Als variant op de traditionele reclameborden zijn er sandwichborden op de markt gebracht. Sandwichborden vindt u vaak op straat voor de deur van een winkel of café (dan worden ze ook wel ‘stoepborden‘ genoemd), maar worden ook regelmatig aangetrokken ter promotie op bijvoorbeeld festivals. Om een sandwichbord succesvol te maken, is het belangrijk dat u heel … Lees verder De do’s en don’ts van reclame via een sandwichbord

Magneetplaten inzetten als reclame: 5 voorbeelden

Magneetplaten zijn erg leuk om reclame mee te maken en bieden diverse voordelen ten opzichte van andere reclamemogelijkheden. Om u de kansen van een magneetplaat te laten zien, zetten we een aantal voordelen voor u op een rijtje. Flexibiliteit De essentie van reclame op magneetplaten? U kunt uw bedrijfsnaam laten zien waar en wanneer u wilt. Omdat u de magneetplaat altijd … Lees verder Magneetplaten inzetten als reclame: 5 voorbeelden

3 keer vraag en antwoord over spandoekreclame

Wie kent ze niet? De opvallende spandoeken die ondernemers inzetten om aandacht te vragen voor hun merk, evenement of service. Een spandoek is een handig in te zetten reclametool dat snel effect heeft omdat het voorbijgangers direct benadert. In dit artikel bespreken we een paar veelgestelde vragen over het gebruik van spandoeken. #1 Waarom spandoekreclame? Wie graag … Lees verder 3 keer vraag en antwoord over spandoekreclame

3 voorbeelden van bijzondere gevelreclame

Gevelreclame is niet meer weg te denken uit ons straatbeeld. Wie als bedrijf wil opvallen zorgt ervoor dat er mooie, leesbare letters of logo’s pronken aan de gevel. Hier bestaan verschillende soorten en maten in. De kunst van de gevelreclame is om herkenbaarheid te tonen aan voorbijgangers en bezoekers. In dit artikel laten we een … Lees verder 3 voorbeelden van bijzondere gevelreclame

6 dingen die u moet weten over freesletters

Freesletters worden sinds jaar en dag gebruikt door bedrijven om de naam op de gevel te uiten van hun organisatie. In dit artikel zetten we de belangrijkste vragen en antwoorden over freesletters voor u op een rijtje. 1. Wat zijn het? Freesletters zijn letterlijk gefreesde of gelaserde letters en/of logo’s die vaak worden ingezet als gevelreclame. Freesletters zijn … Lees verder 6 dingen die u moet weten over freesletters

De kracht van bewegwijzering

Wanneer je ergens werkt en al een tijd bekend bent met het bedrijf, zal je niet snel stilstaan bij de vindbaarheid van jouw kantoor. Echter, dit is een essentieel onderdeel voor een bedrijf, aangezien een goede vindbaarheid alles betekent voor jouw business. Bezoekers hebben duidelijkheid nodig. In dit artikel bespreken we welke verschillende typen bewegwijzering er … Lees verder De kracht van bewegwijzering