opvallende lichtreclame

Zo laat u uw lichtreclame opvallen

Gevelreclame kan op veel manieren worden vormgegeven. Maar om echt op te vallen is het aan te raden om te kiezen voor een vorm van lichtreclame. Hoe zorgt u er nu voor om deze lichtreclame op te laten vallen? Dat vertellen we u in dit artikel!

Bedrijfslogo

Een beeld zegt vaak meer dan duizend woorden. Een bedrijfslogo springt in het oog en is daarom een goede toevoeging aan lichtbakken. Lichtbakken kunnen gemakkelijk worden voorzien van letters en een bedrijfslogo. De bakken zelf kunnen ook nog in een gewenste kleur gespoten worden. We leveren de lichtbakken tegenwoordig met energiezuinige LED-balken, zodat u ook op de energiekosten kunt besparen.

Lichtbak en lichtreclame
Lichtbak met LED-verlichting

 

 

 

 

 

Vorm

Ook in de vorm van de balk kan er nog een keuze gemaakt worden. U kunt kiezen voor een enkelzijdige lichtbak waarbij alleen de voorkant een sticker of afbeelding bevat. Als alternatief is er de luifellichtbak, die aan een plafond komt te hangen. Verder is er de mogelijkheid tot een dubbelzijdige uitsteeklichtbak. Deze komt van de muur af en valt daarom goed op. Daarnaast zijn er ook enkele speciale lichtbalken waarbij de volledige balk rondom gespoten is en dus ook licht geeft.

lichtbakken
Een luifellichtbak met belettering

 

Meer dan marketing

Lichtreclame kan voor meer doeleinden gebruikt worden en is daarom meer dan alleen maar een marketingmiddel. Verlichte letters zijn niet meer weg te denken uit het huidige straatbeeld. Zo is het meer geworden dan alleen een marketinguiting. Het is bij sommige bedrijven inmiddels uitgegroeid tot een mode-item. Een echte eyecatcher achter een groot raam in een restaurant bijvoorbeeld, maar ook in mooie boutiques met industriële inrichting zijn de LED-letters inmiddels onderdeel geworden van het interieur.

neon
Neonreclame / neonletters

Moderne ontwerpen

Met vernieuwende ‘out of the box’ ontwerpen kunt u er voor zorgen dat uw lichtreclame opvalt. Zo kan uw lichtreclame in Rotterdam ook opvallen, ondanks dat dit een grote stad is. In de loop der jaren is er meer oog gekomen voor het design van gevelreclame. Vaak zie je dat bij verlichte versies van deze reclame de lichtbron aan de binnenkant van de letter of het teken is aangebracht. Hierdoor krijgt de letter diepte. In vaktaal noemen ze dit daarom een doosletter. Ook al worden lichtbakken nog steeds regelmatig gebruikt, tegenwoordig kiest men ook steeds vaker voor losse letters of neontekst. Dit heeft vooral te maken met het feit dat deze vorm een gemakkelijker design kan worden meegegeven. Doordat LED-verlichting zich steeds meer ontwikkelt, kan dit op grote schaal op een verantwoorde manier worden toegepast.

Bent u op zoek naar opvallende lichtreclame voor uw bedrijf of wilt u meer informatie hierover? Neemt u dan contact met ons op! Of kijk ook eens op:

http://www.bosmanreklame.com/producten-van-az/lichtreclame/