Waar moet u op letten wanneer u een verkeersbord gaat laten maken?

Een verkeersbord heeft meerdere functionaliteiten, zoals het leiden van klanten en bezoekers naar de juiste bestemming en het communiceren van bepaald gewenst gedrag op een specifiek gebied. Wanneer u een verkeersbord wilt laten maken voor uw eigen terrein of juist bewegwijzeringsborden die bezoekers naar uw terrein moeten leiden, is het verstandig om rekening te houden … Lees verder Waar moet u op letten wanneer u een verkeersbord gaat laten maken?

4 vormen van raambelettering

Raambelettering is een functionele, effectieve vorm van reclame voor uw bedrijf. U heeft natuurlijk de volledige autoriteit over het uiterlijk van uw bedrijfspand, waardoor raambelettering een interessante mogelijkheid is om op een eenvoudige manier reclame te maken. Naast het feit dat raambelettering zorgt voor promotie, heeft deze belettering ook andere voordelen: het zorgt voor de … Lees verder 4 vormen van raambelettering

7 do’s en don’ts bij verlichte letters

Lichtreclame: u valt ermee op in het donker en het zorgt voor extra exposure. Maar als u besluit verlichte letters voor uw bedrijf te laten maken en plaatsen, dient u wel het een en ander in het oog te houden. Do: een passend design kiezen Bij het laten maken van verlichte letters is het belangrijk … Lees verder 7 do’s en don’ts bij verlichte letters

6 voorbeelden van creatieve buitenreclame

Bij het maken van een autoritje naar een andere stad of een kleine wandeling door het centrum komt u al snel veel verschillende buitenreclame tegen. Dit kan in allerlei verschillende vormen geweest zijn; van een reclamebord om een lantaarnpaal tot een enorm billboard langs de snelweg of van reclame op de eigen gevel tot een … Lees verder 6 voorbeelden van creatieve buitenreclame

5 veelgestelde vragen over bewegwijzering binnen

Om snel wegwijs te kunnen in grote gebouwen of kantoren is het essentieel om bewegwijzering te hebben. Echter, is er wel aandacht vereist om de bewegwijzering efficiënt en gebruikersvriendelijk toe te passen. U wilt immers niet dat mensen al verward raken van de bewegwijzering, alvorens ze de weg willen vinden in het gebouw. In dit … Lees verder 5 veelgestelde vragen over bewegwijzering binnen

Reclame maken rond de feestdagen: hoe valt u op?

Sinterklaas is weer in het land en ook de kerstdagen naderen. Voor veel bedrijven een interessante tijd van het jaar, want de feestdagen zorgen vaak voor extra omzet. Zowel in de B2C- als B2B-sector investeert men dan ook in reclame en promoties deze tijd van het jaar. Maar hoe valt u op bij uw doelgroep? … Lees verder Reclame maken rond de feestdagen: hoe valt u op?

Permanente reclame maken: wat komt daar bij kijken?

Voor evenementen en acties zetten bedrijven tijdelijke reclame in. Maar door het jaar heen is het ook belangrijk om permanente reclame te maken voor uw organisatie. Dat kan al zijn door uw bedrijfslogo op de gevel te plaatsen of vlaggenmasten voor uw kantoor in te zetten. Tegelijkertijd dient u rekening te houden met vergunningen en … Lees verder Permanente reclame maken: wat komt daar bij kijken?

Hoe leg je in offline reclame de link naar online?

Tegenwoordig verplaatsen veel promotionele activiteiten zich van offline naar online media. De verwachting is echter dat offline reclame niet geheel zal verdwijnen, aangezien deze vorm van reclame nog steeds zijn waarde bewijst. De effectiefste vorm van marketing is een crossmediale aanpak: het communiceren van een boodschap via een combinatie van meerdere soorten mediakanalen, zowel offline … Lees verder Hoe leg je in offline reclame de link naar online?

Voorbeelden van bijzondere autobelettering

De Nederlandse wegen zijn doorgaans druk, dus waarom zou je al rijdend geen reclame maken? Autobelettering is een efficiënte en goedkope manier van reclame maken, maar hoe kan je er nu echt uitspringen met jouw auto tussen alle andere auto’s? Er zijn verschillende gradaties te onderscheiden met betrekking tot autobelettering, variërend van relatief simpele bestickering … Lees verder Voorbeelden van bijzondere autobelettering

Welke reclame werkt goed voor een campagne?

Voordat u een reclamecampagne start, wilt u bepaalde garanties over het succes dat u ermee gaat boeken. Levert de investering wel voldoende op? En in welke middelen kunt u het best investeren voor de hoogste effectiviteit? Hangt af van doelgroep en campagnedoel Het zou oneerlijk zijn om direct te beginnen over een mix van media … Lees verder Welke reclame werkt goed voor een campagne?